قاطی پاتی

مرجع بلاگر ایران - جدید ترین ها از وبلاگ های پارسی

به قاطی پاتی بزرگترین مرجع بلاگر ایرانی خوش آمدید!
هدف قاطی پاتی این است تا وبلاگ نویسان ایرانی بهتر دیده شوند و سریع تر پیشرفت کنند.

ثبت شکایت

ارز دیجیتال

خرید لایک اپارات، راهی برای دیدن شماست

آپارات به عنوان یک شبکه اجتماعی ملی امکان اشتراک گذاری ویدیو و فیلم ها را به شما می دهد. در این شبکه می توانید فیلم مورد نظر خود را در دسته های مختلف آموزشی ، ورزشی ، ی و مشاهده کنید و لذت ببرید. اما برای این که بدانید چرا ما شما را به خرید لایک آپارات ترغیب میکنیم بهتر است با ما همراه باشید.   اپارات یکی از مهم ترین سرویس های اشتراک گذاری و تماشای فیلم است که کاربران زیادی را برای تماشای فیلم های مورد نظرشان به سمت خود می کشاند. کاربران این سرویس اجتماعی میتوانند به راحتی به تماشای فیلم و ویدیو خود بنشینند و آن را دانلود کنند. هم چنین امکان آپلود و بارگذاری فیلم برای کاربران وجود دارد. الگوریتمی که آپارات از آن استفاده می کند مانند اینستاگرام و یوتیوب عمل می کند. این به این معناست که هر چه بازید، لایک و کامنت فیلم و ویدیو آپارات شما بالاتر باشد، نمایش فیلم شما در قسمت پیشنهادی آن افزایش خواهد یافت. هم چنین زمانی که کاربران در جست و جوی فیلمی با موضوع شما هستند لایک و بازدید بالای فیلم شما شانستان رابرای حضور در پیشنهاد های اولیه بالا می برد. اما افزایش بازدید ویدیو آپارات به چه دردی می خورد؟ با گسترش اینترنت و فضاهای مجازی در بین مردم، دیجیتال مارکتینگ پا به عرصه جدیدی گذاشته است. ممکن است از خود بپرسید ویدیو مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟ تعریف ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی زیاد پیچیده نیست. استفاده از فیلم برای تبلیغ یا بازاریابی برند، محصول و یا خدمات خود. توصیفات مشتری ، فیلم هایی از رویدادهای زنده ، فیلم های توضیحی، فیلم های آموزشی شرکت ها ، فیلم های سرگرمی و . می تواند همگی در این لیست جای گیرد. حال به این فکر کنید که آپارات می تواند یک زمینه خوب برای ویدیو مارکتینگ شما باشد که در آن میتوانید با افزایش بازید فیلم هایتان به کسب و کارتان رونق بخشید و دیده شوید. در واقع ، شما با افزایش بازدید اپارات به معرفی و تبلیغ بیشتر محصولتان ، همچنین شناخته شدن کانال و درنهایت برند و تجارت خود می پردازید. چرا خرید لایک آپارات؟ همان گونه که گفتیم آپارات می تواند فرصتی برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان باشد. می تواند با استفاده از فیلم های خود محصولاتتان را معرفی کنید؛ می توانید تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید ؛ یا اینکه ترافیک سایت خود را با کمک آن افزایش دهید. اما قبل از همه اینها ، شما  باید دیده شوید. با خرید لایک آپارات، شما به کاربران دیگر می فهمانید که فیلم شما از جذابیت و محتوای خاص برخوردار است. هم چنین طبق الگوریتم ها، آپارات شما را در نتیجه های جست وجو و ویدیوهای پیشنهادی در موقعیت بهتری قرار می دهد. این یعنی ، خرید لایک اپارات به شما امکان افزایش لایک و بازدید ویدیو را می دهد و همانطور که می دانید با افزایش این آمار، محبوبیت و جایگاه خاصی را در بین سایرین و فالورهای خود کسب خواهید کرد. طبیعی است به دنبال آن جلب رضایت بیشتری برای مشتریان جدید فیلم های خود در اپارات ایجاد می کنید. بعد از ساخت کانال خود در اپارات و اپلود ویدیو، با خرید بازدید و لایک، سبب بیشتر دیده شدن کسب و کار و تبلیغات خود در آپارات می شوید. بالا بودن آمار نمایش ویدیو، دیگران را ترغیب می کند که از روی کنجکاوی هم که شده فیلم شما را تماشا کنند. افزایش لایک و بازدید ویدیو باعث می شود اپارات فیلم شما را در ویدیوهای پربازدید نمایش دهد و به کاربران بیشتری این پیشنهاد را می دهد که فیلم شما ارزش دیدن دارد. این کار همچنین توجه گوگل را جلب می کند و کسب و کار شما را گسترش می دهد چون افراد بیشتری با شما و کارتان آشنا می شوند و در نتیجه تبلیغات شما موثر تر خواهد بود. اگر می خواهید ویدیوهای کانال شما هم لایک و بازدید زیاد بخورد ما در این راه به شما کمک می کنیم. فالوجت ارائه کننده خدمات افزایش لایک و بازدید ویدیو در آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و سایر خدمات دیگر به شما است. به ما بپیوندید و محبوبیت و رشد کسب و کارتان را با ما مزه مزه کنید.  

قبیله متاخر فولکس واگن گلف شناساندن شد

تصاویر رسمی، دودمان هشتم گلف را مدرن و تاحدودی نزدیک به سبک نقشه کشی دیگر محصولات فولکس واگن علامت می دهد. نسبت بوسیله دودمان های گذشته، گلف ۲۰۲۰ دارای چهره ای اسپرت نمدار با المان های مدرن خواهد حیات. در چراغ های اصلی، نوار LED روشنایی روز با حالتی قرین به ابرو، شخصیت تهاجمی این علیه را تکثیر می دهد. جلوپنجره غصه بوسیله تبعیت از سبک چراغ ها، ساخته تر شده است. ورودی هوا در سپر، افزودن قابل توجهی نسبت بوسیله دودمان قبل دارد و دریافتن آرواره را برای گلف تداعی می کند. مدل سازی این خودرو، به ظرفیت دهی قد نیز بی توجه نبوده است و ضمن خمیدگی کاپوت جلو بوسیله جانب جلوپنجره، خطوطی هماهنگ با پیمانه ی چراغ های اصلی دارد.نمای جانبی حزن با شیار عمیقی در راستای دستگیره ها استواری شده است که علاوه پیاده شدن تکثیر حس اسپرت گلف، این خودروی کوچک را حجیم تر جلوه می دهد. چراغ های پشت، کاملا وفادار به واژه طراحی فولکس واگن تفاوت چندانی با نمونه های مانند در تیگوان و اطلس ندارند. البته اختلاط درپوش قوطی و سپر با حجم دهی چشم نواز، چراغ هشدارهای ساخته و اگزوزهای دوگانه که چهارچوب نقره ای دارند، گلف ۲۰۲۰ را مدرن و فراتر از یک خودروی اقتصادی جلوه می دهد.طبق انتظار، گلف GTE با اندکی اختلاف ظاهری نسبت بوسیله میزان ی استاندارد تولید خواهد شد. این علیه پلاگین هیبرید، با افزایش افزار اسپرت در نمای رو به رو، حالت لانه زنبوری در سپر، رکاب های فی آیرودینامیک و پیشگاه ورودی وحدت برق بخاطر شارژ باتری ها ارائه می شود. تولید نسخه ی کامل برقی گلف از سال آینده متوقف خواهد شد تا راه برای فروش فولکس واگن I.D 3 هموار شود.شاید نمای دل گلف ۲۰۲۰ نسبت به قبیله قبلی، مخرب و فراتر از خواهش باشد؛ اما باید پیش روی کرد که درون طراحی داخلی این خودرو تیمار هیچگاه شباهتی به مدل های گذشته وجود ندارد و این بخش، بوسیله طاسی تغییر کرده است. افزار روی داشبورد، متمرکز بر شوفر هستند و خبری از دکمه های بی شمار یا کلیدهای گردان نیست. نمایشگر لمسی مرتبط با سیستم سرگرمی، متشابه محصولات مرسدس بنز و بی ام و، استثنا از داشبورد دیده می شود و اندکی متمایل بوسیله جانب راننده است. پشت امر هم پنل تمام دیجیتال و تخت بود دارد که احتمالا در مدل های پایه، عقربه های آنالوگ خواهد داشت. در تصاویر منتشر شده، نور رزین با رنگ های قابل تنظیم در خط افقی میان داشبورد دیده می شود تا فضای روبروی شاگرد (سرنشین کنار شوفر) را تزئین کند. وسایل فی یا پلاستیک نقره ای ته رنگ داخل خروجی های تهویه مطبوع، پیرامون قسمت قسمت کردن دنده، حکم و تو درها، درک یک هاچبک لوکس را بوسیله سرنشین فولک وگن گلف ۲۰۲۰ خواهد عدالت.ابعاد خودرو، طول ۴.۲۸ متر با ارتفاع ۱.۴۶ متر و فاصله محورهای ۲.۸۴ متر را پوشش خواهد داد. با این حساب، سلاله هشتم گلف نسبت بوسیله مدل قبلی، ۲۰ سانتی متر اضافه طول محور خواهد داشت که تأثیری چشم گیر درون صبر سرنشیان دارد.آمار کنجکاو تر از پیشرانه ها و شرایط متخصص گلف، به محض رونمایی رسمی این خودرو داخل همین مطلب به روزرسانی خواهد شد؛ اما می نبوغ انتظار داشت تجنیس هایی بین نسخه های پرفروش تبار هفتم و استاندارد متاخر حیات داشته باشد. به حدس فراوان، نسخه ی پایه مجهز به پیشرانه ی یک لیتری توربوشارژ با غلبه ۱۱۶ اسب تبخیر خواهد بود که مدل قبلی را تو زمان ۹.۷ دم به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رساند و میانگین استفاده بنزین ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت. همچنین تولید گلف ۲۰۲۰ با پیشرانه های ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۵۰ اسب بخار و ۲ لیتری توربودیزل ۱۵۰ اسب تبخیر محتمل است.این مطلب، به روزرسانی خواهد شد.بیشتر بخوانید:داچیا داستر؛ دومین خودرو پرفروش اروپا در ماه اوتتویوتا از کوپن GR اسپرت رونمایی کردتویوتا یاریس 2020 رونمایی شدفولکس واگن از سرمایه گذاری ۱/۴ میلیارد دلاری در ترکیه پشت نشینی کردنگاهی عمیق به ون فولکس واگن T6.1 کالیفرنیا

با خرید فالوور، نرخ بازدیدهای اینستاگرام خود را به طور واقعی افزایش دهید

قبل از اینکه به توضیح درباره خرید فالوور و مزایا و معایب آن بپردازیم، توضیح کوتاهی در زمینه ماهیت آن خواهیم داد. اساسا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و پیسنترست وجود دنبال کننده های یک پروفایل، چه حسنی می تواند برای صاحب آن پروفایل که اصطلاحا به آن در اینستاگرام پیج گفته شده و می تواند متعلق به یک برند شخصی یا یک کسب و کار باشد دارد؟ اهمیت افزایش فالوور خیلی از افرادی که خود را کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی عنوان می کنند، بر این باورند که آنقدری که در ایران به تعداد فالوور یک پیج اهمیت داده می شود در فرهنگ کاربران غیر ایرانی اینستاگرام، این موضوع فاقد اهمیت است. نکته جالب اینجاست که این افراد، خود بدنبال آرایش پیج اینستای خود هستند و به هر دری می زنند تا تعداد دنبال کنندگانشان را حتی بصورت فیک افزایش دهند. و خودشان یکی از مشتری های شش دانگ سایت های خرید فالوور هستند. همه کاربران در اینستا که از این پلتفرم رایگان و در عین حال تاثیرگذار برای کسب و کار خود استفاده می کنند، به دنبال دیده شدن می باشند. اینکه پست های منتشر شده در پروفایل آنها وارد اکسپلور شود و یا حداقل در معرض دید فالوورهای واقعی خودشان قرار بگیرد. در اینجا یک سوال مطرح می کنیم که شما در ذهنتان به آن پاسخ بدهید: اگر یک پست را به صورت اتفاقی در اکسپلور ببینید و در آن پست، شخصی راجع به موفقیت سخن گفته باشد و آن سخن مورد پسند شما قرار بگیرد، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ دقیقا پاسخی که شما در ذهن خود به این سوال داده اید، با پاسخ ما یک نقطه اشتراک دارد. اولین کاری که انجام می دهیم این است که مستقیما وارد پروفایل آن شخص شده و ابتدا به تعداد فالوورهای ایشان نگاهی می اندازیم . اگر تعداد آنها زیاد بود، علاوه بر اینکه بصورت ناخودآگاه، سخنان آن فرد روی ما تاثیر می گذارد، خود ما نیز به جمع دنبال کننده های پیج ایشان پیوسته و در ادامه تک تک ویدیو ها و پست های تصوری و حتی کانال آی جی تی وی ایشان را مشاهده و لایک می کنیم. یاد ضرب المثلی افتادم که می گوید: هر که بامش بیش برفش بیشتر. این ضرب المثل را می توان در مورد اینستاگرام اینگونه بکار برد: هر که فالوورش بیش، تاثیرگذاریش بیشتر … آیا خرید فالوور می تواند به دیده شدن پست های شما کمک کند؟ در پاسخ به این سوال، ابتدا توضیح کوتاهی درباره سایت معتبر فالوکمپ که بعضا ارزان تر از سرویس های مشابه خود، در حال فروش فالوور می باشد داده و سپس به نحوه نمایش پست های شما بر اساس الگوریتم اینستا اشاره خواهیم کرد. فالوکمپ با در اختیار داشتن یک اپ (پر دانلود) فالوئر بگیر معروف در ایران، مستقیما از طریق سرورهای خود و به پشتوانه هزاران کاربر عضو این اپ سکه ای، به سفارشات خرید فالوور که از طریق این سایت و اپلیکیشن متصل به سرور فالوکمپ ثبت می شوند، پاسخ می دهد. نیازی به توضیح در مورد نحوه عملکرد اپلیکیشن سکه ای نیست چرا که همه ما حداقل یک بار از این اپ ها استفاده کرده ایم. اما الگوریتم اینستا؛ زمانی که شما یک پست در پیج خود منتشر می کنید، ابتدا 10 درصد از دنبال کنندگانتان آن را مشاهده می کنند. اگر واکنش آنها به پست شما از دید اینستا، قابل قبول باشد، پست به تعداد بیشتری نمایش داده می شود و به همین ترتیب بیشتر و بیشتر. کلید طلایی در خرید فالوور کمی در مورد نحوه عملکرد این الگوریتم تامل کنید… قطعا شما فرد باهوشی هستید و متوجه کلید طلایی که می خواهم در اختیار شما قرار دهم، شده اید. دقیقا درست حدث زدید. روزانه تعداد زیادی از صاحبان پیج های اینستاگرام از طریق سایت فالوکمپ اقدام به خرید فالوور می کنند. فالوورهایی که از طریق سرور این سایت پروفایل آنها را دنبال می کنند، بصورت مشترک برای سایر پیج ها نیز استفاده می شوند. یعنی شبکه ای از پروفایل های واقعی و فعال با دنبال کنندگان مشترک. هیجان زده شدید؟ پس اجازه دهید شما را بیشتر هیجان زده کنم. آماده اید؟ پس بزن بریم. حالا نگرانی شما را درک می کنم. فالوورهای فیک به چه درد من می خورد؟ مه و خورشید و فلک در کارند … صبور باشید و به خواندن این مطلب ادامه دهید. من در عبارت مه و خورشید و فلک”، مه رو به فالوورهای فیک تعبیر می کنم. اما خورشید کجای این چرخه قرار دارد و چه کاری برای ما انجام می دهد؟ فلک کدام است؟ یکی از سرویس های تحت لیسانس شرکت بالابان، یک ربات افزایش فالوور، بنام فالوجت است که نقش خورشید را در این چرخه بازی می کند. مطمئنم بغیر از خرید فالوور انواع روش های افزایش را امتحان کرده اید و یکی از این روشها استفاده از ربات بوده. جالب است بدانید، در سراسر دنیا، پیجهای معتبر برای برقراری تعامل با دنبال کنندگان خود از ربات یا اتوماسیون های اینستاگرامی استفاده می کنند. این ربات ها بر اساس تنظیماتی که ما انجام می دهیم فعالیت می کنند. برای مثال ما تعیین می کنیم که پروفایل هایی رو فالو کند که پیج های رقبای ما را فالو می کنند. ربات، قدرت تشخیص صد در صدی پروفایل فیک را ندارد. البته تنظیماتی وجود دارد که بتوان به تشخیص ربات کمک نمود. برای مثال به ربات می گوئیم که پیج های فاقد عکس پروفایل را دنبال نکن. ولی اکثر پروفایل های فالوورهای خریداری شده از فالوکمپ، دارای بایو و تصویر پروفایل هستند که تشخیص فیک بودن آن برای ربات را سخت و سخت تر می کند. تا اینجا چه نکته ای برداشت کردید؟ بله درسته. پیج های معتبری که از ربات استفاده می کنند، پروفایل های فیک را نیز دنبال می کنند. عجب چرخه هیجان انگیزی! صبر کنید… تا تکمیل این زنجیره راه زیادی نمانده. وقتی با فلک آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید فالوور از فالوکمپ اقدام کنید. دنبال کنندگان خریداری شده از این سایت، پیج شما را دنبال می کنند. زمانی که شما قصد خرید لایک و یا ویو برای پست یا ویدیو های خود را دارید، این لایک ها از طرف همین پروفایل های خریداری شده، به پست شما ارسال می شود. به قول خارجی ها: WooooW”… می دانید که چه اتفاقی می افتد؟ پست های شما توسط افراد به ظاهر فیک لایک می شود که توسط پیج های بزرگ دنبال می شوند. و احتمال اینکه پست شما توسط ربات فعال روی پیج آنها لایک شود بسیار زیاد بوده و بواسطه الگوریتم اینستاگرام، وارد اکسپلور شوید. خرید لایک حکم فلک را دارد. اما یک نکته پنهان در این میان موجود است. چه موقعی اقدام به خرید لایک کنیم؟ شلیک نهایی با خرید لایک اکنون زمان شلیک تیر خلاص است. لایک را حتما از فالوکمپ که قبل از این سفارشات خرید فالوور را از طریق آن انجام داده اید، خریداری کنید. بلافاصله پس از ارسال یک پست روی پیج اینستاگرام خود، به میزان 30 درصد از تعداد دنبال کنندگان خود، لایک ثبت کنید. مثلا اگر 10000 فالوور دارید، 3000 لایک خرید کنید. این دو نکته پنهان، کلید طلایی رسیدن به موفقیت از طریق سایت فالوکمپ می باشد. امیدوارم هیجان این مطلب به قدری زیاد بوده باشد که شما را به اشتراک گذاری این مطلب با دوستان خود وادار کند. source: چگونه خرید فالوور باعث افزایش نرخ واقعی دیده شدن پست ها می شود؟

keyboard_arrow_up